JAN VAN DE MEERENDONK

Web: www.fotoclubvenray.nl

Hallo bezoeker, fijn dat je onze website bezoekt.

Mijn naam is Jan van de Meerendonk, bouwjaar 1946 en al enige jaren niet meer werkzaam.

Fotograferen is altijd mijn hobby geweest die ik naargelang de werkdrukte meer of minder beoefend heb,

maar nooit uit beeld is geweest,

Eerst in zwart-wit, dan in kleur en tijdens de reizen buiten Europa dia's, voordeel was dat er twee keer zoveel foto's op een rolletje konden.

Later natuurlijk op een digitale compact camera overgestapt,en nu uitgerust met een spiegelreflex.

De onderwerpen waar ik belangstelling voor heb zijn divers, van macro tot landschap en wat er tussen zit.

Al enige jaren ben ik lid van de Fotoclub Venray, een gezellige groep mensen die dezelfde passie delen.

ONZE LEDEN